10 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το νέο Volkswagen Golf GTI


Η Volkswagen παρουσίασε την pre-production έκδοση του νέου Golf GTI
στο Παρίσι και η 7η γενιά του GTI, είναι πιο τεχνολογικά προηγμένη από ποτέ, φυσικό αποτέλεσμα, μετά από 37 χρόνια ανάπτυξης. Ας δούμε όμως τα 10 πράγματα που πρέπει να ξέρει ο καθένας για το νέο Volkswagen Golf GTI.


Νέα γενιά 2.0-λιτρου TSI κινητήρα



Αν ακούσεις ότι το νέο Golf GTI φορά τον 2,0-λιτρο TSI του VW Group, τότε θα πεις ότι η VW τοποθέτησε τον παλιό TFSI που πρωτοφόρεσε το Golf V GTI, πίσω το 2005. Ωστόσο η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική, αφού η VW έχει αναπτύξει έναν ολοκαίνουργιο 2,0-λιτρο TSI, τον ίδιο που φορά και το νέο Audi S3.

H τρίτη γενιά TSI είναι της οικογένειας EA888, είναι φυσικά τετρακύλινδρος και χωρητικότητας 2,0-λίτρων. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό με την αντλία υψηλής να μπορεί να παράγει έως και 200 bar, ενώ διαθέτει 2 άξονες εξισορρόπησης, οι οποίοι περιστρέφονται με διπλάσια ταχύτητα σε σχέση με τον στροφαλοφόρο άξονα, που του δίνουν μια πολύ ομαλή λειτουργία. Διαθέτει ένα ηλεκτρομηχανικό ενεργοποιητή ήχου ο οποίος μεταφέρει τον ήχο του κινητήρα μέσα στην καμπίνα, ενώ η εξάτμιση διαθέτει σύστημα βαλβίδων, και σε ορισμένο φάσμα στροφών, ανοίγει και δίνει στο GTI έναν σπορ ήχο.

Η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη μέσα στην κεφαλή του κυλίνδρου, και ψύχεται από το ψυκτικό υγρό. Αυτή η λύση μειώνει αισθητά τη θερμοκρασία της εξάτμισης και επιταχύνει την προθέρμανση του κινητήρα, μετά από κρύα εκκίνηση, μειώνοντας παράλληλα και τη κατανάλωση κατά τη διάρκεια της κρύας εκκίνησης. Ο αέρας που περνά από το μεγάλο intercooler, ενσωματώνεται στο υγρόψυκτο σύστημα, μειώνοντας σημαντικά τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, αυξάνοντας έτσι την ποσότητα του αέρα που απαιτείται για την καύση μέσα στον κύλινδρο.

Διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα θερμικής διαχείρισης με δύο περιστροφικές βαλβίδες ολίσθησης, οι οποίες ενοποιούνται σε μια ενιαία ενότητα που θυμίζει τη ροή του ψυκτικού υγρού. Αυτές οι βαλβίδες διασφαλίζουν ότι το λάδι του κινητήρα θα θερμαίνεται μέχρι τη θερμοκρασία λειτουργίας, αμέσως μετά την εκκίνηση του αυτοκινήτου, ενώ θα διατηρούν επίσης την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού μεταξύ 85 και 107 βαθμούς Κελσίου. Το παραπάνω έχει ως αποτέλεσμα – ανεξάρτητα από το φορτίο ή τις στροφές – οι βαλβίδες να έχουνε πάντα την τέλεια ισορροπία μεταξύ τριβής και υψηλής θερμοδυναμικής απόδοσης.

Ο κινητήρας ζυγίζει 148 κιλά, 5 περισσότερα από τον προηγούμενο και έχει διαστάσεις 603 mm μήκος, 678 mm πλάτος και 664 mm ύψος. Φορά νέα πιστόνια, ανθεκτικότερες βίδες, νέα δαχτυλίδια πιστονιών, ενισχυμένες μπιέλες ενώ και ο θάλαμος καύσης έχει ενισχυθεί. Η κυλινδροκεφαλή είναι νέα, κατασκευασμένη από ένα ιδιαίτερα ελαφρύ κράμα αλουμινίου-πιριτίου, που χαρακτηρίζεται από υψηλή αντοχή και αντοχή σε θερμοκρασία.
Νέο DSG



Το νέο Golf GTI διαθέτει ένα αναβαθμισμένο DSG κιβώτιο 6 σχέσεων το οποίο είναι ομαλότερο και ανθεκτικότερο από το σημερινό. Επίσης είναι διαθέσιμο και με το μηχανικό κιβώτιο 6-σχέσεων. Το χειρόφρενο είναι και εδώ, όπως και στο απλό Golf, αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικό.
Νέα ελαφρύτερη πλατφόρμα κατά 100 κιλά



To VW Group έχει βγάλει τη νέα αρθρωτή MQB πλατφόρμα, πάνω στην οποία θα κατασκευάσει πάνω από 40 αυτοκίνητα του ομίλου. Είναι ελαφρύτερη και κάνει το Golf GTI να είναι ελαφρύτερο κατά 100 κιλά, βελτιώνοντας έτσι την οδηγική συμπεριφορά, τις εκπομπές CO2 αλλά και τη κατανάλωση. Διαθέτει νέα ανάρτηση με το σώμα του αυτοκινήτου να είναι κατασκευασμένο από ένα ελαφρύτερο χάλυβα υψηλής αντοχής, ενώ διαθέτει και πολλά μέρη αλουμινίου όπως η οροφή και το καπό.
Διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις



Για πρώτη φορά η Volkswagen βγάζει το Golf GTI διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις, στην απλή -Stage 1- η οποία αποδίδει 220 άλογα με 350 Nm ροπής, 70 Nm περισσότερα από την προηγούμενη γενιά και ίδια, με την ροπή του Golf R. Με την τέταρτη ταχύτητα, τα 80-120 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,0 δευτερόλεπτα, ενώ με την πέμπτη ταχύτητα μέσα σε 6,0 δευτερόλεπτα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,6 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 246 χλμ/ώρα.

Το Stage 2 αποδίδει 230 άλογα με την ροπή να παραμένει η ίδια, στα 350 Nm. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Λιγότερο βάρος, Περισσότερη δύναμη



Χάρη στην πλατφόρμα MQB, το νέο Golf GTI ζυγίζει λιγότερο από τον προκάτοχο του. Έχει διαστάσεις 4,255 μέτρα μήκος, 1,799 μέτρα πλάτος, 1,452 μέτρα ύψος, μεγαλύτερο κατά 56 mm μήκος και 13mm πλάτος, κοντύτερο κατά 28 mm, το μεταξόνιο του έχει αυξηθεί κατά 59 mm, αγγίζοντας τα 2.637 mm ενώ το μπροστά μετατρόχιο έχει μεγαλώσει κατά 8 mm και το πίσω κατά 6 mm. Οι μπροστινοί τροχοί έχουνε τοποθετηθεί κατά 43 mm πιο μπροστά βοηθώντας έτσι να αυξηθούν οι χώροι στο εσωτερικό.

Οι αυξημένες διαστάσεις έχουν ως αποτέλεσμα ο χώρος στο εσωτερικό της καμπίνας να έχει αυξηθεί κατά 14 mm φτάνοντας πλέον τα 1.750 mm, ο χώρος των ποδιών των πίσω επιβατών έχει μεγαλώσει κατά 15 mm, ενώ ο χώρος των ώμων έχει αυξηθεί κατά 31 mm μπροστά (1.420 mm) και 30 mm πίσω (1.469 mm). Τα μπροστά καθίσματα βρίσκονται πιο κοντά στο πάτωμα και έχουνε μεταφερθεί 20 mm πιο πίσω.

Σε ότι αφορά τον χώρο των αποσκευών αυτός αγγίζει τα 380 λίτρα, 30 περισσότερα από αυτόν την προηγούμενης γενιάς. Το χαμηλό κατώφλι του, 685 mm, διευκολύνει την φόρτωση ογκωδών αντικειμένων. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αλλά και αυτή του συνοδηγού, το συνολικό μήκος φόρτωσης αγγίζει τα 2.412 mm.

H μείωση των κιλών επιτεύχθηκε κατά 38 κιλά λόγω του λεπτότερου χάλυβα και αλουμινίου στο σώμα του αυτοκινήτου, κατά 26 κιλά λόγω των αλουμινένιων μερών στο σασί, 12 κιλά από τον εξοπλισμό και 3 κιλά από τη νέα καλωδίωση. Το συνολικό βάρος του Golf στην βασική έκδοση ανέρχεται στα 1.050 κιλά. Ως αποτέλεσμα του μικρότερου βάρους, μειώθηκε και η μέση κατανάλωση του, ξεκινώντας από 13,9% φτάνοντας έως τα 23% σε μερικές εκδόσεις.
Χαμηλώτερη ανάρτηση, χωρίς ιμάντες



Παρά το γεγονός ότι το πρωτότυπο του Παρισιού διέθετε custom αναρτήσεις σφιγμένες με ιμάντα, η τελική έκδοση παραγωγής θα διαθέτει χαμηλότερη ανάρτηση, αποτελούμενη από γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, φυσικά χωρίς τη χρήση των σχετικών ιμάντων.
Nurburgring Nordschleife με νέο διαφορικό



Με λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη αλλά και με το νέο ηλεκτρονικό μπροστά διαφορικό VAQ, το νέο Golf GTI γυρνά στην “Πράσινη Κόλαση” σε 8:30, 8 δευτερόλεπτα γρηγορότερα σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά. Το νέο ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο Stage 2, ενώ η εν λόγω έκδοση διαθέτει και μεγαλύτερα φρένα 17″ (έναντι 16″ του Stage 1) με τις κόκκινες δαγκάνες να διαθέτουν το λογότυπο GTI.
Mεταβλητής σχέσης ηλεκτρονική κρεμαγιέρα


Η Volkswagen εξόπλισε το νέο Golf GTI με ένα προοδευτικό ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, με την κρεμαγιέρα να είναι έμμεση, όταν γίνονται ομαλές κινήσεις στο τιμόνι και άμεση, όταν γίνονται απότομες κινήσεις. Αυτό μεταφράζεται με απλά λόγια, ότι όταν το αυτοκίνητο οδηγείτε στην ευθεία θα είναι άνετο, ενώ θα είναι εξαιρετικά άμεσο σε κλειστές στροφές. Το σύστημα δεν καταναλώνει καθόλου ενέργεια, μειώνοντας έτσι τη κατανάλωση κατά 0,3 λίτρα/100 χλμ και συνεργάζεται τόσο με το σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας καθώς και με τον βοηθό παρκαρίσματος.
Χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2



Με λιγότερο βάρος και περισσότερη δύναμη, ήταν λογικό, το νέο GTI να έχει καλύτερη απόδοση. Τόσο οι εκπομπές CO2, όσο και η μέση κατανάλωση έχουνε μειωθεί και το αυτοκίνητο πληροί τα στάνταρ του Euro 6 το οποίο θα τεθεί σε ισχύ από το 2014. Σε αυτό συμβάλει και το σύστημα Start/Stop που βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό, ανεξαρτήτως κιβωτίου. Η απλή έκδοση έχει μέση κατανάλωση 6,0-λίτρα/100 χλμ και 140 γρ/χλμ εκπομπές CO2 με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αυτό σημαίνει μείωση κατά 18% (1,3 λίτρα) σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά.
Ρετρό σχεδίαση



Η Volkswagen επιμένει στη πρόταση που παρουσίασε στο Golf V GTI. Έτσι και στο νέο μοντέλο συναντάμε τα καρό καθίσματα αλλά και τον επιλογέα ταχυτήτων σε σχήμα μπάλας του Golf. Οι χρωματικοί συνδυασμοί του μαύρου, γκρι, κόκκινου και λευκού κάνουν και εδώ έντονη την παρουσία τους, και συνδυάζονται με τα μαύρα, και αλουμινένια διακοσμητικά.
AutoBlog.gr

0 σχόλια